4 juli 2010

Näradödenupplevelse 2

Jag har varit i slagsmål i natt...

med en luftmadrass och en kartong...
Efter att ha vaknat till betydligt närmare golvet än när jag la mig på luftmadrassen, lyckades jag få in några slag och golvade madrassen, bytte ut den och la mig för att sova igen.

I andra ronden blev jag attackerad av en låda med okänt innehåll. Kartongen väntade till jag somnat in utmattad efter första ronden. Helt utan förvarning välte kartongen över mitt huvud med en smäll. På ett enda slag var det min tur att bli golvad.

Idag vaknade jag upp med bula i pannan och bitmärke på tungan...

Motvilligt tvingas jag erkänna resultatet: 1-0 till kartongen...

Published with Blogger-droid v1.3.9

1 kommentar:

  1. Nästa gång du kommer ska vi ha fixat de där kartongerna, just say the word...

    SvaraRadera