7 sep. 2009

Hjälp till min "hemliga" bokvän!

Nu har även jag hittat fram till frågeformuläret!

Angående böcker:

-Favoritgenre?
Gillar: deckare, verklighetsbaserade böcker och samhällsskildringar.
Gillar inte: tantsnusk

-Favoritförfattare?
Gillar: Björn Hellberg, Stieg Larsson, Camilla Läckberg, Anne B Ragde
Gillar inte: Har inte lagt namnen på minnet

-Genre eller författare som du är nyfiken på?
Gillar: det mesta, gärna ungdomsböcker då jag är svenskfröken...

-Genre eller författare som undviks på liv och död?
Gillar inte: tantsnusk

-Läser du på andra språk än svenska?
Gillar: engelska

-Har du någonstans listat böcker som du äger/har läst?
Ja, här på min blogg

-Hur resonerar du kring att få begagnade böcker?
Gillar: bara böckerna är i läsbart skick och inte luktar illa går det bra

Angående pyssel:

-Vad pysslar du oftast med?
Gillar: Pärlor, silvertråd, wajer

-Pyssel du är nyfiken på och vill testa?
Gillar: Kan tänka mig att testa det mesta. Men har inte verktyg till mer än pärlor


-Pyssel du har testat men aldrig mer kommer att ta i med tång, ens?
Gillar inte: stickning, virkning om inte en bra beskrivning medföljer. Syr inte så värst bra...

-Favoritfärg?
Gillar: Turkost

Ta det lugnt! Jag blir glad för vad som!

1 kommentar: