21 apr. 2011

Nyheter...

Mycket har hänt sedan jag skrev sist! Tiden går för fort... Jag hinner inte med!

Här kommer en lista på nyheter i mitt liv... Stora händelser och inte fullt så stora...

- Singellivet here I come!
- Misshandel, polisanmälan och spottloska på jobbet. Suck! Vad gör jag där!?
- Flytt till Nallens ide. Vilken underbar vän!
- Sökt nya jobb och fått napp från en skola. Intervju ska bokas!
- Fått en fantastisk inbjudan till ett bröllop i september. Klart att jag ska gå!!!
- Påsklov! Vad mer behöver jag säga?! Efterlängtat!
- Dans till mina favoriter Sannex. Tyvärr var jag risig så jag satt mest och tittade. Men en härlig fox till Animals blev det i varje fall!
- Hemfärd till Halland med ett dygns stopp på vägen. Underbar rastplats och fantastiskt körväder när jag väl kom i väg.
- Lekt kyrkovaktmästare och planterat blommor vid gravar.
- Poetry slam-final i Halmstad. Intressant men lite väl bittert för mig. Jag kände i varje fall att jag har det jävligt bra när kvällen var över.
- Touch rugby med gamla goa vänner. Jag saknar alla!
- Tvättning och städning av min silverpärla. Nu blänker hon (i några dagar i varje fall)! Nya skor har hon också fått.
- Uträttat bankärende så att deklarationen kan skickas in.
- Träffat en gammal kär vän och pratat minnen, framtid och strunt.
- Legat däckad i soffan och försökt kurera mig inför helgens alla bravader.

Det här händer de kommande dagarna:
- Dans
- Dans
- Träff med bäste vännen
- Återfärd mot Stockholm med samma underbara stopp som på nedfärden.
- Slut på påsklov = jobb...

Snart börjar nedräkningen inför sommarlovet!

1 kommentar:

  1. Det händer mycket i ditt liv, jag hoppas verkligen vi kan ses snart! Kram och sköt om dig, lycka till med intervjuerna!

    SvaraRadera