29 mars 2008

Jag mår faktiskt ganska bra

Såg honom idag... Det kändes helt ok... Men fortfarande tänker jag på honom varje morgon... och varje kväll... Jag var lite orolig att påsklovet skulle bli ett grubbellov men jag har inte grubblat alls mycket. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att vara ledig en vecka till.

När jag träffar folk vill jag vara själv men sedan när vännerna gått får jag panik... Jag vill njuta av att vara själv igen! Men det har gått ganska bra de senaste dagarna. Har äntligen hittat lusten att pärla igen... och att jobba... på gott och ont.

I morgon är det dags för årets första grillfest. Jag serverar vildsvin. Hur nu detta ska gå?! Hoppas att våren tittar fram i Kungälv! Jag vill använda min vårjacka igen!

2 kommentarer:

  1. Härligt att du mår bättre, jag med. Vet inte riktigt vad som hände men jag har valt att se det som en stressrelaterad lätt deppression. Nu är den iaf i stort sett över.

    Ledsen att jag glömde bort grillningen ikväll, hoppas ni får hur kul som helst!

    Vi hörs! Stay strong!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Det var riktigt trevligt! Du missade ngt! Men du missade kanske också en mindre trevlig magsjuka...

    Kram kram

    SvaraRadera