17 feb. 2008

Starten...

I morgon börjar sportlovet...

På lördag går starten för tjejvasan...

Vad passar bättre än att börja mitt nya positivare liv nu. Undra hur många gånger jag har börjat ett nytt liv egentligen? Oräkneliga gånger säkert... Men... den här gången behövs det verkligen. Alla andra gånger har det handlat om att äta bättre, träna mer... bla bla... Den här gången handlar mitt nya liv mer om mitt nya jag. Jag ska hitta mig själv igen, hitta den personen som jag faktiskt tyckte om en gång i tiden. Jag ska göra det jag vill göra och det jag tyckte var roligt. Alla "måsten" får bara hänga med av farten. Jag ska leva igen, lite äldre men mycket klokare!

2 kommentarer:

  1. Härligt med ett nytt jag (eller du då då)Det kommer att gå finfint! Vad tyckte N om håret?

    SvaraRadera
  2. Han såg bara luggen...

    SvaraRadera